vrijdag 22 mei 2015

ZONDAG

Het is rustig en buiten komt het leven op de Grote Markt van Breda op gang. We zitten samen aan een verlaat ontbijt en kijken afwisselend naar buiten en naar elkaar. Op de achtergrond klinken via de radio de zachte klanken van epische muziek. Dit moment behoeft geen woorden. Buiten vullen de terrassen zich langzaam met goedgeluimde mensen. Het wordt een zonnige, zwoele dag. Terwijl ik de tafel afruim en Alexia opstaat om naar de badkamer te gaan, geniet ik in gedachten nog even na van ons eerste weekend samen tot zover. Want het is pas zondagochtend, we willen nog zoveel doen vandaag. Kon dit weekend maar niet eindigen.

Gisteravond waren we nogal vermoeid van een lange dag samen. Eindelijk samen. Als een jong verliefd stel hebben we de hele dag gewandeld, geshopt, gegeten en uren gepraat. Ik had gereserveerd bij Denovo om te lunchen maar om 16:00 uur zaten we er nog. Gelukkig is dit vlakbij ‘ ons ‘ appartement en het bleek een prima plek om rustig en diepzinnig met elkaar te praten. Aan het eind van de middag was het alsof we elkaar al jaren kenden, zoveel zijn we over elkaar te weten gekomen. Vooral haar verhaal was opvallend. Ze vertelde meer over haar komst naar Nederland vanuit Kazachstan toen ze ongeveer 15 jaar oud was, samen met haar moeder. En over haar familie die daar nog woont, haar opleiding en ook over haar mislukte liefdesleven tot nu toe hoewel ze daar niet veel over kwijt wilde. Dat is blijkbaar een gevoelig onderwerp en omdat ze anders zo open is over alles heb ik dus maar niet doorgevraagd. Als de tijd daarvoor geschikt is zal ze zelf wel meer vertellen, of anders niet. Ik wil alles van haar weten maar misschien is alles niet altijd goed.

De middag was snel voorbij gegaan en we waren blij om uiteindelijk tegen elkaar op de bank aan te kruipen.

Ik hoor het geluid van de douchekraan en besluit instinctief om het geluid te volgen. De deur van de badkamer staat op een kier en ik zie een langzaam met stoom vullende ruimte. Wanneer ik de deur verder opendoe en de stoom een beetje optrekt staat Alexia met haar rug naar de deur in de lichtblauwe, satijnen déshabillé die ik gisteren voor haar heb gekocht. Het staat haar perfect. De strakke lijnen van het model zorgen voor een fijne aftekening van haar jonge en strakke lichaam. Op het moment dat ze het wilt uitdoen hoort ze dat ik achter haar sta en draait haar hoofd half naar mij toe. Het licht van de badkamer weerkaatst op de wit betegelde muren en schijnt door het fijne gewaad. Zo worden de lijnen van haar lichaam nog mooier weergegeven en ik kijk naar de rondingen van haar heupen en billen. Ik ga nog dichter bij haar staan en fluister “ zal ik dat doen? “ .

“ Wat wil je doen dan? “ fluistert ze terug met een verheesde stem.

“Ik wil jou” en tegelijkertijd gaan mijn handen naar haar nek en pak de rand van de déshabillé. Ze laat haar armen iets vallen en langzaam glijdt het fijne stukje stof op de vloer. Ik sta nu tegen haar aan en leg mijn hoofd op haar rechterschouder. Met gesloten ogen en een ontspannen zucht legt ze haar hoofd wat naar achter en mijn handen vinden hun weg via haar billen, naar haar taille, naar haar buik en langzaam naar boven. Zachtjes en simultaan raken mijn handpalmen haar borsten en vinden mijn vingers haar ondertussen hard geworden tepels. Ze drukt haar billen iets naar achteren en voelt dat ook ik inmiddels aardig opgewonden ben geraakt. Omdat de douchekraan nog steeds loopt vult de badkamer zich wederom met meer en meer stoom en even later staan we dan ook in een mistige ruimte elkaar te strelen. Als zij haar handen achter haar rug brengt, op zoek naar mijn dijen, masseer ik meer en meer haar prachtige borsten. Iedere keer als mijn vingers haar tepels raken hoor ik een fijn gekreun dat steeds intenser wordt.

Dit is allemaal erg nieuw voor ons samen en het lijkt dan ook of we beiden voorzichtig op zoek zijn naar wat we fijn vinden en wat we willen. Het is niet gepland, niets is afgesproken maar we hebben allebei niet het idee dat het allemaal te snel gaat. Integendeel. Onze lichamen bewegen in een haast ingestudeerde choreografie en al snel hebben we dezelfde, versnelde ademhaling en versterkt ons gelijktijdige gekreun een gevoel van genot dat niet meer lijkt te stoppen.

Wanneer Alexia zich omdraait en mij aankijkt zie ik haar bezweette gezicht en betraande ogen. “Ik voel me zo gelukkig en vertrouwd bij jou”, zegt ze en ik ben hierdoor een beetje overdonderd. Ik heb geen idee wat ik in haar heb losgemaakt maar het voelt goed, heel goed. Als ik haar tegen mij aandruk en zachtjes tegen haar aan duw legt ze haar handen in mijn nek en we kussen nog intiemer dan dat we tot dan toe hadden gedaan. Dit is passie, zuivere overgave en minutenlang voel ik haar tong dansen in mijn mond en doe ik gretig met haar mee.

Als ze haar handen uit mijn nekt laat zakken ga ik langzaam op mijn knieën voor haar zitten. Alexia reageert hierop door haar benen iets verder uit elkaar te zetten en nodigt me hiermee uit om nog een stapje verder te gaan. Met mijn handen op haar puntige, door de natuur geschapen borsten, kus ik haar buik, haar navel om vervolgens vanaf daar met mijn tong af te reizen naar haar glad geschoren heuveltje en een weg naar binnen te zoeken. Mijn handen nemen haar billen stevig vast en steeds dieper kom ik bij haar binnen als zij haar benen nogmaals een beetje verder spreidt.

Ik geniet en als ik al snel haar plekje weet te vinden merk ik dat zij hier ook van geniet. Haar heupen schokken meer en meer. Wanneer ik haar zoete vocht in overdaad kan proeven komt het schokken tot een eind en draait ze nog even met haar heupen. Haar billen spannen zich aan en het voorheen zachte gekreun wordt een harde krijs, een heerlijke gil en ik ga weer recht voor haar staan. Wanneer ze liefkozend in mijn nek bijt zegt ze “ Ik wil nog meer “ …..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten