maandag 25 mei 2015

ONSTUIMIG

Geen moment denk ik eraan dat het misschien allemaal wel heel erg snel gaat en dat onze relatie elk moment een hoogtepunt zou bereiken vanaf waar het alleen maar naar beneden zou kunnen gaan. Maar zo zou het niet gaan. En ja een relatie is het geworden, dat durf ik wel te zeggen.

Normaal is er een spel van signalen, van lonken en eerste woorden om vervolgens die eerste zenuwachtige afspraak te maken. Een avond met een vast ritueel waar ik vertel over mezelf en vragen stel en waar zij zichzelf voorstelt en vragen stelt. Het is een vreemde avond, alsof ik niet wist wie er tegenover mij zou zitten en zij mij niet zou kennen.

Elke avond kan op 3 manieren aflopen.

Als ze zegt dat ze een fijne avond heeft gehad wist ik al dat ik ze nooit meer terug zou zien of dat er een reeks van niet opgenomen telefoontjes volgt of wazige redenen waarom er op korte termijn geen nieuwe date aankomt.

Als de avond verloopt met een sexuele spanning , wat meestal te maken heeft met de juist gekozen locatie en het stoute verloop van het gesprek, dan voel ik al snel aan dat we onderweg naar huis, vaak nog voor we de bestemming hebben bereikt, aan een heftig voorspel beginnen dat in of naast de auto zou eindigen in een onstuimige en platte neukpartij. Ze zit naast me in de auto en ik zie dat haar omhoog geschoven jurkje een groot deel van haar dijen blootlegt. Een klein stukje van haar witte slipje is in het avondlicht zichtbaar en opvallend leg ik mijn hand op haar bovenbeen. Mijn vingers glijden langs de binnenkant van haar dij in haar slipje. Al snel voel ik haar kutje en merk dat die al heel nat is. Met 2 vingers ga ik makkelijk naar binnen en zij schuift een beetje naar voren zodat haar jurkje helemaal opschuift en ik haar slipje nu helemaal kan zien. Als zij beide handen op haar hoofdsteun legt is dit voor mij de subtiele bevestiging dat ik rustig door mag gaan. Elegant spreidt ze haar benen een beetje en iets dieper kom ik in haar. Terwijl ik met 2 gekrulde vingers afwisselend zachtjes en iets sneller haar langzaam gek maken zoek ik ondertussen een rustig plekje om te stoppen. Een zijpad, een bosrand, gelukkig kom ik door mijn werk overal en weet precies een fijne neuklocatie te vinden. Zo ook nu.

Ik had ondertussen al een andere route gekozen en nabij Rucphen een parkeerterrein gevonden aan de rand van de Panhoef, een natuurgebied waar op deze tijd ’s avonds niets te beleven is, tot nu dan althans. Zij heeft niets gemerkt van de rit want al 10 minuten ligt haar hoofd achterin haar nek en kreunend van genot maakt het haar niet meer uit waar ze zou zijn. Niets leek nog over van het nette meisje dat ik in het begin van de avond had leren kennen als een zojuist afgestudeerde advocate die net haar eerste baan had gekregen bij een groot advocatenkantoor in Breda en dat die avond was gaan vieren met vriendinnen. Sem heet ze, “ Semmy, voor vrienden”. Ik had haar gezien toen ze opgetogen met het groepje bloedmooie meiden de club binnen kwam. Ze kwamen even een drankje doen en toen haar vriendinnen rond 9 uur afscheid namen en zij schijnbaar een beetje aangeschoten achterbleef om nog wat bij te komen keek ze naar mijn tafel en kwam op me af. “Ik zie je hier heel de avond al zitten, wacht je op iemand?” . “ Op jou” , zei ik. Ja dat komt altijd goed over. Met een glimlach ging ze tegenover me zitten en ik vroeg of ze nog wat wilde eten. “Ja “ en we bestelden iets, haar keuze. “ Zeg maar wat je wil” zei ik en we raakten al snel in een diep gesprek. Ze klonk niet zo aangeschoten als ze leek en er kwamen alleen maar verstandige woorden uit haar mond. Het etentje duurde ruim 2 uur en openhartig spraken we over van alles en nog wat. Ze was niet voor niets naar mij toegekomen. Ze voelde bij binnenkomst een vreemde aantrekkingskracht. Dat had ik ook wel gemerkt want tijdens de drukke gesprekken met haar vriendinnen keek ze wel heel vaak in mijn richting. Het gesprek tussen ons verliep fijn en met wat ondeugende toespelingen van beide kanten was het tijd om af te rekenen en vroeg ik of ik haar naar huis mocht brengen. Dat mocht, ze was met haar vriendinnen meegereden en blijkbaar had ze hier al op gerekend of gehoopt.

Terwijl de auto de parkeerplaats op rijdt en ik achterin een rustig plekje zoek zijn mijn vingers nog steeds bezig haar diep van binnen te beroeren. Als de auto stopt kijkt ze me plots aan en haar beiden handen sluiten zich om mijn nek. Semmy begint mij innig te zoenen. Haar tong gaat in mijn mond, naar mijn oor en vervolgens weer in mijn mond. Haar tong is lang en ik worstel met haar mee. Nu ik beide handen vrij heb neem ik haar jurkje vast en schuif het tot boven haar borsten en dit onthult dat ze geen bh aan heeft. Harde kleine ronde borsten staan recht vooruit en haar tepels pruilen hard vooruit.

Ze komt iets omhoog en trekt haar slipje helemaal uit. Haar voeten worstelen even met dit ongemakkelijke ding maar als het is gelukt doet ze het portier van de auto open en duwt deze met haar rechtervoet helemaal open. Als ze zo gespreid zit zegt ze “Ik wil neuken”. Ik stap uit en loop om de auto heen. Als ik aan haar kant aankom zit ze nog steeds gespreid in de auto en zie ik haar volledig naakte lichaam als een schilderij voor me zitten.

Als ze voorzichtig op de rand van de zitting gaat zitten met haar benen uit elkaar kniel ik en proef met mijn tong haar nog natter geworden kutje. “Neuken”, zegt ze. Als ze langzaam uitstapt en zich helemaal ontdoet van haar jurkje bukt ze met haar rug naar mij toe. Mijn handen nemen haar billen nadat ik eerst mezelf van mijn broek had ontdaan. Ik spreid ze en nadat ik haar lippen wat verder had opengetrokken, mijn tong nog even diep in haar had laten gaan, begon het eindspel. Beiden zo opgewonden hoefde het niet lang meer te duren. Maar ik wilde haar laten kreunen, harder als tevoren. En na 10 minuten kon ik het ook niet meer houden. Ze slaakte nog een gil en ik voelde haar natte vocht langs mijn dijen stromen.

Als de avond verloopt met een leuk en diep gesprek met oprechte interesse in wat de ander heeft te vertellen en je daarbij de tijd verliest om dan maar af te spreken elkaar nog eens te zien dan is er sprake van meer dan een zoveelste date. Als uren voorbij gaan en je denkt nu meer te weten over je date dan dat je ooit over je eigen vrienden of familie te weten zou komen in je hele leven dan is er sprake van iets speciaals. Niemand kan precies beschrijven wat voor een soort chemie dat is maar het is juist dat wat maakt dat je achteraf weet de vrouw van je dromen te hebben ontmoet. De vrouw waar je alles tegen kan zeggen, alles mee kan delen en waar je oud mee kan worden. Dit klinkt misschien allemaal erg romantisch maar iedereen weet zich nog wel zo’n afspraakje te herinneren en hoe hij of zij zich achteraf voelde. Zo’n afspraakje had ik met Alexia en het gevoel blijft en elke keer als ik haar zie is haar verschijning adembenemend en wil ik dat moment, dat gevoel niet meer over laten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten